Woooopa!

Uppropret gick bra, det var ett stort glatt gäng! Sen att jag är typ äldst där hör inte hit :P det sägs ju att man ska ha barnasinnet kvar länge och om man är med yngre så ska det nog bibehållas färskt, ellor?! 
 
Efter uppropet var jag på jakt efter en ny BH i stan, men faan vad svårt det ska vara! Ingen i min storlek.. Både en över och en under fanns men min.. NOPE! Hittade en på H&M tillslut men det var ju ingen sån rejäl som jag tänkt mig. Men bättre än ingenting och jag kom ganska billigt undan.
 
Idag blir det tvätt, städ och försöka sätta ihop nya corepasset. Påbörja det iaf! För om två veckor kör STC igång och då är det fullt ös medvetslös på alla pass! Mysigt! Jag ahr verkligen något att se fram emot! 
 
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0