Zzz

Just nu har jag en smärre matkoma.. Magen ser ännu mer gravid ut än igår ( och ja jag är helt säker på att jag inte är på smällen, såfall är det den nya mesias som är kommen och det tror jag knappast..) och svettig är jag också sedan löpturen!
 
Känns skönt nu när det mesta är klart innan jobb, en föreläsning till att gå igenom en extra gång och sedan gäller det att ladda upp inför nattens jobb. Action, action and action. 
 
"Det finns ingen annan lycka än den vi själv skapar"
 

Fick två bra tips av Inna ang. mina lädershorts. Sitter och funderar på om jag ska köpa eller inte.. Jag vill, jag vill och jag vill! Mene.. ja jag får fundera lite till tror jag! Hörs sen!
 

Kommentarer
Postat av: Inna

Det finns säkert fler du kan hitta, googla på "lädershorts" så kommer det en massa träffar, det var så jag gjorde haha :P Ses på lördag fina!! <3

P.S. Vet du vilken sal vi ska vara i på lördag? Blir det i O-huset som sist?? :O

2012-08-22 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0