Julgran

Jag som avskyr plastgranar fick en riktig impuls idag innan jag stack till skolan eller tja jag fick iaf idén till den innan skolan. Att utföra det i praktiken gjorde jag så fort vi blivit klara med vårt grupparbete som bara tog 25 minuter ;P!
 
Jo det jag iaf skulle komma fram till var att jag köpte mig en plastgran på 150 cm från Rusta. Jag tycker inte en jul är riktigt komplett utan en julgran, även om jag absolut hade föredragit en riktig. Dock ska jag befinna mig i Skåneland på julafton så för att slippa allt barrande känns en plastgran ändå helt okej. Detta tycker jag trots att de igår sa att plastgranar är riktigt skit och dålig för miljön.. Känns iaf som om det kan vara värt det fram tills den dag man skaffar ungar. Vilket just nu kännsväääääldigt, väldigt avlägset. 
 
Så jag är iaf nöjd med mitt impulsköp. Nu när mörkret börjar falla så ser det extra mysigt ut! Såhär ser den iaf ut när det är ljust, kommer en kvällsbild senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0