Lördag

Jag överlevde gårdagens jobb och hade en helt okej kväll. 
 
Idag vart det fika med Inna på Eurostop och en liten mini shopping på H&M där det inhandlades fina underkläder. Har spanat in dem sedan ett tag tillbaka så det kändes som de var menade för mig då de fanns i min storlek :P. 
 
Nu under eftermiddagen har Jocke varit förbi och om några timmar är det dags för jobb. Sista officiella arbetspasset som dealer (om jag inte blir inringd nästa lördag då jag är reserv), avslutar som sagt på James, favoritstället. Sorgligt men skönt på något sätt, känns som om det är dags att fokusera ännu mer på skolan och hitta ett jobb där jag orkar jobba extra utan att bli på dåligt humör eller överdrivet trött. Kommer sakna de goa arbetskollegorna dock! 
 
Ha en härlig lördag så hinner jag säkerligen emd en uppdatering till, nu ska jag laga lite kaffe å vakna till liv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0