One of thoose sleepless nights

Jag tror jag sovit som mest sammanhängande i fyra timmar inatt. Bör även tilläggas att jag även då vaknade mellan varven. Jag försökte i alla fall sova.
 
"Ibland tror jag att min hjärna är en stor förbannelse vars enda uppgift är att fucka upp allt i huvudet på en."
 
Om ni missat det så är jag född med talangen att tänka. Jovisst är det så att ALLA människor tänker och funderar på saker. Jag har (o)turen att tänka/filosofera/grubbla på tok för mycket för mitt eget bästa. Senast var bara för två veckor sedan, vilket slutade med magkatarr... Nu börjar magen ömma igen och om jag inte ger mig själv en rejäl käftsmäll blir det säkert en upprepning av den veckans trevligheter. NOT. Trevligt vart det inte i alla fall. 
 
Saker som också stör mig är att hur rätt man än vet att någonting än är, så kan det ändå inte kännas bra. Varför är det så? Varför går inte förnuft och känslor hand i hand? Men som jag ofta säger så ska väl livet vara en utmaning ibland och om allt hade kännts bra och varit perfekt hade vi säkert begått kollektivt självmord för att vi inte hade haft något att sträva efter eller några mål att nå.
 
Som människa har jag utvecklats på många olika sätt de senaste två åren, så jag antar att allt det här grubbleriet jag har i huvudet just nu är ännu en fas i min förändringsprocess som människa. 
 
Ha en trevlig torsdag så kommer jag snart medett lite muntrare inlägg. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0