Onsdag

Idag har dagen bestått av enbart vila och serietittande i tv-soffan. Min mage har inte riktigt varit som den ska och troligtvis beror det på all den stress som jagat ifatt mig lite då och då... Ibland blir jag så arg på mig själv som låter stressen och saker jag inte kan påverka stressa upp mig och grubbla. 
 
Har bestämt mig för att sluta oroa mig för saker jag inte kan påverka och bara leva. Lättare sagt än gjort, men när stressen tar på magen när man bara är 24 år gammal så kanske det är dags att lyssna innan saker och ting går över styr totalt. 
 
Ville nog mest säga det bara, eller skriva av mig lite kort. Inget annat som hänt idag, förhoppningsvis går livet på i rätt riktning snart. Cross your fingers xxx
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

Hola bella, hope tomorrow is nicer and better in your stomack, nice saing it is true, that is why i stop and look at life and enjoy and take advantage of every oportunut i have, becouseyou just live once, really admire you for your positive actitude makes you special my friend. wish you a good nigth.

Svar: Thank you Herbert I hope so too. Will try to do my best to get really well :)Hope you've had a good week so far and that the studiying is going well my sweet friend! Take care and goodnight!
Alice ♥

2012-12-05 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0