Sweet dreams

Det blev inte så mycket skolsaker gjort idag mer än intervjufrågor men så fort jag har svaren ska jag skriva personporträttet och imorgon ska jag plugga lite till så jag kan skriva en bra hemtentamen :). Klockan slog precis över till 00.00 och då var det tisdag. Jag har varit trött ett tag nu men av någon orsak så har jag så svårt att gå och lägga mig när det är så himla mysigt att vara uppe med adventsljusstakar, tända levande ljus och nu när snön faller blir det ännu mysigare. Jag blir så otroligt harmonisk inombords av julen och dess ljus. För mig är det något speciellt med julen, även om de flesta omkring mig hatar den. Allt handlar inte om julklappar eller stress utan på att ta vara på tid med de människor man verkligen tycker om. Förvisso ska man väl göra det hela året och inte enbart vid den här tidpunkten, men med all stress i livet kanske man kan ta sig tid vid julen? Dags att sova nu iaf, det blir svårare och svårare att hålla ögonen öppna! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0