Den här charmiga bilden är tagen i ett blå...

img_0787 (MMS)

Den här charmiga bilden är tagen i ett blåsigt Halmstad igår! Idag har varit en seg och grå dag. Trött som ett helt ålderdomshem och småstressad för diverse saker. Inget bra alls. Men det hör tyvärr till min personlighet lite. Passet idag gick super och det var ett härligt gäng som tränade med mig idag! Jag får nog erkänna att det känns extra bra när passet är fullsatt, får försöka köra på bra så de alltid blir det! Träningsvärken jag har sedan igår är inte att leka med... Jag får mer och mer ont för varje timme. Men det är skönt samtidigt. Konstigt det där. Nu är det nannedags, ska upp tidig och gå till läkaren! Hörs imorgon, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0