Drömmar

När jag ändå sitter och är lite filosofisk och lite mer givmidl på tankar och funderingar på märkliga saker och ting så kom jag att tänka på det här med drömmar. Jag har drömt rätt mycket den senaste veckan och sovit oroligt och kanske är det därför jag kommer ihåg dem. Normaltsätt brukar jag inte minnas mina drömmar om inte något särkillt inträffar under dagen som får mig att minnas.

Den här veckan och ja eventuellt lite förra så har jag drömt om en särskilld person. Jag minns aldrig sambandet eller vad den här personen gjorde i drömmen, men jag vet att den var med för jag kan se bilder och uttryck i personen i minnet. Den här personen kommer lite då och då och ja jag vet inte om det har att göra med att jag mellan vavrven kommer att tänka på personen eller om det finns någon annan orsak till att personen kommer i drömmarna?

Jag kan ingenting om det här med drömtolkning men det faschinerar mig, även om jag faktiskt inte är säker på att jag tror på det. Mycket paranormalt och aliensliknande saker tror jag på, men jag är inte alls säker på det här med drömmar. Jag vill gärna tro att allt man drömmer har en mening eller att det är saker som ska/har utspelat sig, men å andra sidan drömmer man så himla mycket om nätterna (som vi inte minns) att i så fall skulle vi redan ha fått vårt liv förutsett?

Fast sen om man vänder på det så tror jag absolut på ödet. Jag tror att saker och ting sker av en orsak, och då är ju livet redan förutbestämt? Ja jag vet inte, allt sånt här är så märkligt. En del saker är riktigt kusliga. Tänk att saker och ting kan stämma så bra, men om det är en slump det får vi väl aldrig veta.

Men om någon är duktig på drömtolkningar eller dylikt så får ni gärna höra av er till mig på [email protected], jag har lite frågor till er :). Ja eller om ni bara vill diskutera, det går även bra i kommentarfältet såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0