Godkväll!

Fullt ös medvetslös... Jodå såatte...

Nu är dagen snart slut och egentligen hade jag tänkt mig en halvtimmes pluggande till, men då hade jag varit för duktig enligt min planering så jag struntar nog i det trots allt. Ska hänga vid datorn istället ;), Jag vet ni saknar min spamming av facebook wallen annars!

Var på ett underbart träningspass nyss. Functional fitness och det var jobbigt och svetten droppade av en efter 10 min. Precis så det ska vara! Framöver kommer jag på tisdagar gå på Björns pass, ni som tränar på Flygstadens gym bör gå på det! Ja och givetvis mina indoorpass mån 10.00 och ons 17.00 ;).

Aja, ni får ett natti inlägg om någon timme! Det är tomt i skallen just nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0