I've been watching you, you've been hurting too

Ja, alla ni som har mig på facebook kan se att den mest spelade låten idag har varit : Seek Bromance med Avicii. Rent hemskt vad jag har fått den på huvudet igen. Men den är ju SÅ bra! Dessutom kan man drömma sig bort lite med den, man kan låtsas att man hittat sin drömprins och står öga mot öga och bara inser hur mycket man egentligen tycker om varandra.. Okej, jag tror faktiskt det är vintern som gör att jag tänker så mycket på kärlek just nu. Ja sånhär kärlek då :P. Men alla har vi ju våra drömmar och önskemål.

Idag blir det en lugn och skön hemmasöndag. Jag har precis käkat lite rester jag haft i frysen och kaffet är igångsatt. Antar det får bli en och annan smal kokosbolle. Nu när jag vant mig vid smaken, så var de faktiskt rätt så goda trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0