Lördag

Hola chicos!
Shit det är redan lördag och jag vet inte riktigt vart veckan har tagit vägen? Pluggande och tränande kan jag tro, men annars? Mamma och jag är extremt sega, jag ahr inte sovit speciellt många timmar och jag ska jobba ikväll också. Tar ett tag och vänja sig tillbaka med det där att jobba natt, även om jag inte ska göra det varje helg så..

Mamma och jag ska strax ta oss en tur till Halmstad city för en liten flukt, sen blir det till att laga mat och lata oss lite tills jag ska iväg och jobba. Mysig lördag helt enkelt!

Ja btw, om ni undrar varför bloggen är lite halvdöd så beror det på att mamma okuperar datorn när hon är här uppe. Hon har blivit helt tossig med sitt spelande på facebook.. Aja, nu vet ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0