Motivationen?

Inatt sov jag som en prinsessa, och det är sällan jag somnar innan klockan slagit tolv, men av någon märklig anledning så lyckades jag faktiskt igår! Jag tror kylan tar på kroppen, jag är allmänt trött hela tiden numera så våren är mer än välkommen nu tack!

Tröttheten gör också att jag tappat pluggmotivationen.. Inte alls sugen på att sätta mig med böckerna, och ändå har jag gjort det lite både igår och idag. Men som jag försökt (och försöker) intala mig själv så är det bara att bita i det sura äpplet. Jag kör på en timme, pausar i en (ibland två) och sen på det igen.

Nu ska jag plocka undan lite här innan hjärnkontoret ska få jobba lite till. Vi hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0