Onsdag

Usch vad jag är seg idag. Jag är påklädd och ska strax eller ja om drygt en halvtimme köra in till stan för utvecklingssamtal :), känns nästan som om man går i högstadiet igen haha! Men det ska bli trevligt att komma ut lite. Har mestadels suttit hemma idag. Försökt mig på att plugga och jo jag ahr varit duktig 3 timmar har jag suttit och strukit under och försökt lära mig saker, men jag ska erkänna att det gått trögt. Fortfarande ingen motivation.

Har funderat en del både igår och idag. Ibland blir jag så irriterad på folk, men mest på mig själv. Jag måste lära mig att inte svälja allt med hull och hår för tillslut samlas det till en enorm hårboll som måste ut, ungefär som en katt som spyr upp sin hårboll. Mindre trevligt med andra ord.

Aja, lite Veronica Maggio innan jag kilar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0