Onsdag

Vilken lååång dag det varit idag! Jag var uppe med tuppen, typ kvart i sju för att få i mig lite frukost och vakna något sånär till liv innan det skulle kaklas här hemma! Jag ahr faktiskt en jäkligt snyggt kök just nu! Det är jag tacksam för, så lite för lite sömn kan det nog ha varit värt. Dessutom har jag ju fått pluggat en del så det är säkert bra! Men imorgon ska jag sova ut!Woho!

I övrigt så har gymmet gått bra, dock gillar jag inte att det är så kallt här uppe att håret fryser ihop.. Stort minus till Halmstad för det! Men förutom det och pluggande så var jag i stan och fikade himla trevligt! På hemvägen unnade jag mig en liten godispåse, som lillördag. Jag jobbar ju trots allt hela helgen så jag kunde unna mig det idag tyckte jag!

Nu ska jag sboka vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0