Sådär då var arbetshelgen klar för den här...

img_3860 (MMS)

Sådär då var arbetshelgen klar för den här veckan. Ja nattetid iaf, som jag nämnde tidigare idag så ska jag fortsätta att öva på passet imorgon. Kvällen gick hyfsat fort idag och ja man kan ju få sina suprise, suprise ibland haha. Oväntade saker inträffar alltid! Annars får jag nog säga att Halmstadborna är jävligt trevliga, kanske rätt så fulla men jur goa som helst! Det känns verkligen helt rätt att jag hamnat här. Så länge jag bor i Sverige ska jag nog bo här!


Kommentarer
Postat av: Linda A

Halmstad är bäst!! :)

2012-02-18 @ 04:51:35
Postat av: Linda A

Halmstad är bäst!! :)

2012-02-18 @ 04:52:03
Postat av: Pia Cederström

Sådan tur att det blev Halmstad :) Alltid någon mening med det! :):) Så klart!

2012-02-18 @ 08:17:37
Postat av: Alice

Mamma: Ja visst finns det det :D



Linda: Ja det är det! Du får hojta till när du kommer på besök Linda!

2012-02-18 @ 13:50:33
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0