Tisdag

Jaha då var föreläsningen för den här veckan över. Idag fick jag lära mig varför jag blev kallad Madame när jag avr i London, jag blev nästan lite förolämpad från början men det visade sig att det har med "klass skillnaderna" att göra.
I övrigt så är jag på bra humör idag även om jag är lite nannig i tittorna. Som vanligt med andra ord..   Dagen började bra och när jag skrapat klart rutorna imorse och satte mig med iskalla händer i bilen så spelades Aha-take on me jag kunde inte låta bli att le och faktiskt tänka på vilken konstigt och charmigt liv jag lever. Jag glömmer bort det ibland, men ja jag har egentligen ingenting att klaga på som det ser ut just nu. Ibland händer udda saker mig och det är just de där små sakerna som får mig så jävla glad och nöjd med livet. En del saker har jag drömt om sedan jag var liten.. Detta innebör ju givetvis att om man önskar det tillräckligt mycket så slår det in ;)
Ha en härlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0