Torsdag

Jahapp, undrar vart denna veckan har tagit vägen? Det är redan torsdag och imorgon är det helg, så sjukt! Tiden rusar iväg, fast om jag ska vara riktigt ärlig så gör det ingenting när det är sånt jävla skitväder. Jag är bara sååååå trött på vinter, kyla och snö. BLÄ! Ge mig vår i alla fall så man kan överleva lite.

Idag har jag övat på mitt pass igen, det gick lite bättre än igår och några timmars övning till sen ska jag vara fit for fight på måndag. Ska bli så roligt! Äntligen händer det något i alla fall! Sen är det fler utbildningar som väntar ;) Beach 2012 here I come!

Snart är det väl dags för mat I guess, sen blir det lite pluggande. Har jag tur blir jag klar med det som skas idag så jag kan ha lite extra långhelg! Hade varit härligt. Sen på måndag ska det börja nötas in. Förhoppningsvis;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0