Trög

Idag är hjärnan sjukt trög. Jag läser in det vi ska ha föreläsning på nästa vecka, men shit frågan är om speciellt mycket går in? Anja det är bara att köra vidare, något ska väl fastna iaf. Ja jag tänkte gnälla lite, jag får det med bara drygt fem timmars sömn. Jag längtar till lördag, pluggfri dag!
Jag pratade med bästa Arlinda igår! Till min stora glädje ska vi vara nere i Malmö samtidigt nästa helg igen! Wiie, det är redan bestämt att vi alla tre töser ska ses och jag och Arlinda bestämde att vi ska ut på lördagen, vi ska försöka lura med oss Cassie fast hon ska jobba ;) får se om vi lyckad! Jag hoppas! Ja så nu längtar jag ännu mer ner till Malmö! Fast inte till skjutandet, var rädd om en snälla vänner! Håll en inne om kvällar och nätter!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0