Vilken fantastisk lördag!

Oj vilken härlig lördag jag har idag! Sömnen är det väl sådär med, men i övrigt så gick mitt pass bra idag även om jag bara orkade köra igenom det en gång. Jag ahr varit och handlat, lagat middag och gjort efterrätten i form av kesella choklad bollar, jag tror dock inte de kan klå vanliga "feta" chokladbollar, men jag köpte lite vanligt godis till ikväll att unna mig :P Så något måste ju vara nyttigare haha!

Jag städade precis klart lägenheten och strax ska jag sätta lite färg i håret, dricksen betalade hårfärgen idag och det tackar vi för! Annars hade jag nog väntat några veckor till. Sen har jag en fantastisk ide på hur jag ska fixa lite extra vårfint med håret, men det får vänta så ni får se det sen!

Ikväll tänkte jag umgås med mina fina husdjur och kolla tv och BARA vara. Inte ofta man bara får det numer så det ska bli extra skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0