Zodiacs

Jag vet inte hur ni är men som ni säkert märkt, iaf ni som följt mig några månader, så är jag väldigt förtjust i det här med horskop, stjärntecken och ja lite hokuspokus överhuvudtaget! Men som sagt horoskop har jag heeeelt fått på huvudet! Dagens höjdpunkt blir alltså att läsa alla de tio olika sidorna där jag kollar hur dagen/månaden/året ska bli. Många gånger stämmer det såklart, men en del gånger är det ju rakt upp åt väggarna. Men å andra sidan kan det ju inte stämma in exakt på alla, eller hur?

Enligt horoskop och spådomar på olika sätt och vis så ska jag ha ett fantastiskt 2012, på en sida stod det till och med att man troligtvis upplevt några av de tidigare åren som gått som jobbiga och olycksamma.. Men att det ÄNTLIGEN var dags för ett extremt lyckosamt år! Jag hoppas och vill och det KOMMER bli så! Man måste ju tänka positivt, och jag tror ju som sagt att detta kommer bli mitt år, på alla sätt och vis!

Det känns av redan nu att 2012 kommer bli bra, om än ett arbetsamt år eventuellt. Men ja man ska jobba för att vinna, eller hur säger man? Vad tror ni på? tror ni också på horoskop, spådomar etc etc? Jag vill veta, så berätta för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0