Att skatta sig lycklig

Ibland kan man verkligen skatta sig lycklig. Idag kom jag fram till de där små sakerna man ofta in tänker på, ni vet de där sakerna som är så självklara för att de alltid finns där? Idag kom jag att tänka på de fantastiska föräldrar jag har och våra underbara husdjur. Alla är charmiga på sitt sätt, människa som djur. Jag har fantastiska vänner, både nya och gamla som alltid finns där i vått och torrt. Vissa träffar man oftare än andra men trots de få tillfällen man träffar vissa så tar man vid där man avslutade sist. Massor av kärlek till er.

Tack för ni står ut med mig, jag är inte alltid lätt.



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Tack! Mamma...hahahahaha!



Din biologiska mamma.....tur jag fick en sådan fantastisk mamma som dig! LOVE!

2012-01-15 @ 18:38:50
Postat av: Alice

Asså du är tönn, här skriver jag snällt och du bara skrattar :|.. Ska vi inte göra om så fall!

2012-01-16 @ 13:30:17
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0