Brr!

Ja idag är det kallt ute. Det märks för man känner sig som en klubbad säl såhär dags. Ja visst, det beror säkert lite på att jag jobbade några timmar inatt också, kroppen har ju helt vant sig av med det. Men ja, det var faktiskt jävligt skoj! Jag ser fram emot nästa arbetspass i början av februari! Jag antar att man bara ska göra vissa saker utan att egentligen behöva funderar närmare på varför. Är det kul så är det!

Btw så är jag stolt över mig själv. Ett svar jag drog mig för igår visade sig vara betydligt bättre än vad jag förväntat mig! Jag KAN och jag är duktig! Woho! Nuff said! Over and out!



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Det har du alltid varit yster syster! :) GO ON!

2012-01-21 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0