Funderingar

Ibland kommer man på saker som inte stämmer riktigt med det man tidigare trott eller snarare vad man blivit invand vid att tro. En aning förvirrande. Ibland vill man tro på vad personer säger, men andra dagar så märker man hur det brister i vad de tidigare sagt. Jobbigt och irriterande är nog två ord som passar in perfekt där. Men vad gör man?

Nej, jag tänker nog lite väl mycket just nu. Men tänkande är bra så länge man håller det på en balanserad nivå. Just nu är min lite över balanserad på tänkandets sida, men jag vet det kommer lätta snart. Jag behöver lite solsken så alla dystra och gråa tankar försvinner. De är jobbiga och ger en ångest. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0