Glädjerus

Satt och lyssnade på Caught in the middle med A1, lite nostalgimusik sedan de tidiga tonåren och kände mig så himla glad. I övrigt har mitt humör gått lite upp och ner idag, utan någon speciell orsak. Jagiettnötskalgråadagar.. Så kan vi väl kalla det haha. Men nej, jag blev så jäkla glad och helt mysig i sinnesstämningen, ja hur man nu kan bli det sådär i sin ensamhet. Men jag har SÅ mycket att se fram emot just nu! Förutom mina två nya jobb och skolan (skolan ser jag förvisso inte fram emot sådär, den ska bara göras :P) så har jag:
  • OM 64 dagar åker jag till London för att fira min födelsedag med Cassie.
  • OM 108 dagar befinner jag mig i Danmark för att se Skrillex.
  • OM 137 dagar åker jag till Mallis en vecka med mamma.
Så ja, förutom det så tror jag (som jag tjatat om hela veckan) att det kommer hända massor med skoj saker emellan! Något att verkligen se fram emot! Woho. Fast jag får väl erkänna att jag hoppas jag slipper bli "Caught in the middle" med något, det verkar lite jobbigt. Även om man uppenbarligen kan göra jäkligt bra låtar då ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0