Iphoniserad

Sådär då var nya telefonen också igång! Fantastiskt! Ingen större skillnad förutom en del program som saknades som inte kom igenom vid uppdateringen :( ska se om det går att lösa imorgon, men idag orkar jag inte! Hoppas på en god natts sömn inatt!

Åh igår pratade jag med en gammal vän och hon fick mig på gott humör! Som man kan sakna varandra ibland utan att ha setts på 1,5 år! Det är inte klokt! Men vi ska försöka ses snart, vi vet inte hur var och när än. Men i värsta fall får jag tura med henne från köpenhamn-oslo, kan vara trevligt! Hoppas vi kan gå av i så fall så man hinner se Oslo, det enda jag fått se av det är flygplatsen och då var jag nog 13 bast eller något. Så ja lite mer än 10 år sedan.. Heja mig ;). Men Norge blir det ju till nyår senast iaf.. Om inte innan!

Hoppas ni haft en trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0