Jag är bra.

Japp så är det. Jag ska då alltid stressa över en massa saker, men det brukar lösa sig i slutändan på något sätt. Ja, min mamma säger alltid det men även om jag vet det innerst inne så ska jag då alltid stressa upp mig för saker. Men nu har det lättat igen, även om jag nu stressar för andra saker så..

Jag ska visst bli instruktör på Flygstadens gym, ska gå på Indoor stridning och core-pass nästa vecka och redan veckan efter ska jag utbildas till Indoor striding instruktör och Core instruktör. Jag beräknas kunna hålla pass veckan efter! Ih! Ja detta är superkul! Jag har velat bli instruktör sedan jag var 16 bast, men aldrig fått tummarna loss och nu fick jag möjligheten! Klart nervös är jag för att sätta ihop mitt eget pass, men jag KAN faktiskt för jag är BRA. Jag vet det, men som sgat lite nervositet är bra!

SÅ ja, 2012 känns som en bra start med andra ord. Håll nu tummar och tår för mig att det går vägen. Men det är väl klart det gör!



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Klart det gör......:) Du är ju BÄST! Så det så! :)

2012-01-05 @ 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0