Monday

Idag är jag trött. Största orsaken är väl att jag inte sovit sådär supermånga timmar eftersom jag vänt dygnet totalt, och dels för jag stressat upp mig. Men jag känner mig något lugnare nu, fan att man är född kvinna ibland. Vi stressar upp oss så jävla lätt, eller tja det gör vi kanske inte, det är kanske bara jag som är lite mer "koko" än någon annan ;).

Kom nyss hem från en promenad i Möllegården med Kola, var ett tag sedan vi var där. Hade Cassie i headsetet hela vägen och gud vilka saker vi kommit fram till idag haha. Märkligheter som gör att man tappar aptiten till och med.. örk! Aja!

Nu skaj ag käka lite av gårdagens soppa och ta mig en macka, sen ska jag sitta lite på röven innan jag tar mig till gymmet! Sweeeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0