Om jag säger du är vacker

Har i två timmar försökt skicka grejer till olika hemsidor, men när man "precis" är klar så lägger intrnet ner. Så jag antar att det inte är meningen att det skulle bli gjort idag då. Får se till att få ordning på det imorgon.

I övrigt har jag städat undan lite här. Men orkade inte plocka itu dammsugarn idag så det får jag väl göra imorgon, här behöver ju dammsugas lite. Blir lätt dammtussar när man har djur.

Ja och rubriken kommer ju självklart från Eric Amarillos låt, Vill du ligga med mig då? Vet inte varför jag fick den på skallen men nu fick jag det!




Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Jaja! Som det kan bli! hahahaha

2012-01-17 @ 20:53:49
Postat av: Pia Cederström

Jaja! Som det kan bli! hahahaha!

2012-01-17 @ 20:54:27
Postat av: Alice

Jag fick iväg en iaf, alltid något :P

2012-01-17 @ 21:51:57
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0