Onsdag

Då var det onsdag, och gud vilken härlig sovmorgon jag hade imorse. La mig vid tolvtiden och vaknade vid tio med Pink bredvid mig i sängen och Kola snarkandes under. Idag känner jag mig utvilad! Ruskigt skönt!

Käkade precis frukost, vindruvor, ett äpple och vaniljyoughurt. Av någon märklig anledning trodde jag att jag skulle orka två mackor till, men det gjorde jag inte så de satte jag in i kylen tills senare. Ska snart göra mig iordning för en tur till stan. Måste inhandla de där träningskläderna jag snackat om. Såg dessutom att pengarna från skorna som intep assade äntligen satts tillbaka på kontot. Så nu känns det okej att handla;).
Hörs senare vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0