Tisdag

Jag LÄNGTAR tills jag får sova så länge jag vill! Har jag tur kan jag iaf sovaut på torsdag, om inga fler hantverkare ska hit.. Tror de ska bli klara imorgon om jag har tur, även om de lär vara här 07.00 imorgon bitti. Tidigt pluggande med andra ord!

Sitter och funderar på om jag ska ta mig en promenad nu, fast det känns rätt märkligt utan hund. Det går lite fortare klart, men ja mer ensamt också så jag tar nog den där promenaden ikväll eller innan passet! Vi får se. SKa glida runt lite på nätet medan jag pausar i pluggandet!



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Det gör du rätt i :)

2012-01-31 @ 15:10:56
Postat av: Fredrik

Dra nu inte alla hantverkare över en kant bara ;)



Så hemska är vi inte :D

2012-01-31 @ 17:25:51
Postat av: Alice

Haha nejdå! Ni är mest hemska för ni börjar jobba så jäkla tidigt ;). Annars gillar jag er, jag lovar!

2012-01-31 @ 23:23:19
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0