Torsdag

God middag vänner!

Blev inga pass för mig imorse, sleeping issues you know. Men ja jag vaknade vid halvtio gick upp, käkade frukost och har nu lyckats fixa stoppet i dammsugarn med hjälp av min käre vän herr stjärnmejsel. Så nu är han fräscht!

Sitter just nu med en kopp te och ska strax klä mig för en långrunda med Kola. Det får nog bli en långpromenad till Eketångas naturreservat och gå på stranden där. Denna gången skippar jag mystiska stigar med sumpmark.. Inte världens göttigaste att gå runt i helt sura strumpor :P.

Btw så är jag ruskigt sugen på dessa brallorna:


Blir kanske en inhandling av ett par sådana inför fikan i stan imorgon. Jag har en dag till att fundera. Btw så händer det grejer imorgon förutom en fika med en hoodvän från Höllviken! Jag ska börja jobba natt imorgon, så imorgon kväll är det introduktion Halmstads nattliv runt för att spana in ställena jag ska jobba på OCH spela litegrann ;). Ska faktiskt bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0