A day of caos..

Äntligen ligger jag i sängen och får sova! Vilken dryg dag det varit på typ alla sätt och vis. Jag gick back idag på jobb igen.. Fattar ingenting! Känns kanske som om det är dags att ta en paus från blackjacken och hitta något annat helg/extrajobb ett litet tag? Såhär kan jag ju inte ha det.. Aja gästerna var trevliga idag och personalen försökte muntra upp mig genom att säga att det är sånt som händer.. Söta är dom! I övrigt har jag inte hunnit filosofera alls idag typ, spel hela kvällen vilket gör att tiden går fort i alla fall :-). Hörs imorgon och då är det en bra dag med massor av spännande händelser! Min otur måste sluta någon gång ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0