Ajajaj

Filosoferandet slutade kort efter att jag skrev förra inlägget. Jag hade mycket spel därefter men det gick dåligt idag.. Jag kunde inte påverka det och fast jag inte vill erkänna det så retar det mig att jag backade i kassan idag. Får hoppas att morgondagen blir bättre. Jag gillar inte att förlora, det är inte riktigt min grej.. Dock försöker jag att visa det så lite som möjligt. Ogillar förvisso överhuvudtaget när saker och ting inte går som jag tänkt mig. Ogillar att inte riktigt ha kontroll.. Men vissa saker får man lära sig för man kan inte påverka allt, och ibland hänger saker inte ens på mig. Man får bara hoppas att de bra sakerna händer innan annat kommer emellan. Nu blev det ett sådär märkligt inlägg igen. Tror mestadels jag försöker få rätsida på mina egna tankar när jag skriver sådär.. Ni förstår säkert inte vad det handlar om, men de är gör jag. Tror jag ;-). Nu är det slut i hjärnkontoret. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0