Aktiv tisdag

Den här dagen har so far gått fort och jag ahr hunnit med en hel del. Härligt, ska försöka hålla en lika aktiv och effektiv onsdag. Allt flyter ju på så bra då! 
 
Jag har hunnit öva på mitt corepass och glömde givetvis att ta med min fusklapp till salen, men vet ni vad? Det gjorde absolut ingenting för det satt iaf så jag är sjukt nöjd! 
 
Därefter begav jag mig hemåt för att käka frukost och sedan bar det av till galgberget med piff och puff. Vi har inte varit där på ett bra tag så det var uppskattat! Gick en låååång tur och hade min mapmywalk app igång men av någon märklig anledning så slutade den fungera efter ett tag så hur mycket jag brände och inte brände vet jag inte.. :/. Aja, det kändes bra iaf!
 
Nu blir det lite mat i magen innan jag går igenom musik en till Functional igen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0