Bra start på torsdagen

Inatt sov jag riktgit gott även om jag kom i säng lite senare än vad jag tänkt. Blir så när man hittar gamla bilder! 
 
La precis in den sista maskinen tvätt och jag har tvättat kökslådor och jag har tömt diskmaskin och satt in i diskmaskin och gått igenom gamla jackor i garderoben som är för stora eller som jag är trött på och lagt ut på loppis. Får hoppas att någon nappar så jag blir av med dem :) hade varit bra, och så blir där lite mer plats i garderoben! Har lite jeans som ska ut också men de får vänta lite. 
 
Strax dags att käka lite lunch och sedan ska jag ta med mig hundarna på en lång tur innan det är dags att hålla pass och innan jag ska jubba!
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0