En lugn fredag

Den här fredagen blev väldigt lugn trots alla mina planer. Den blev för lugn... Antar set är bra att återhämta sig ibland, men ja jag tycker jag gjort det tillräckligt nu. Axeln känns iaf bättre och jag hoppas den är som vanligt på måndag igen :)!
 
Jag har världens bästa vänner! Jag har sagt det många gånger förr och jag kommer säga det massor av gånger till! De är helt fantastiska. Cassie min andra hälft är det bästa som kunde hända mig, finns där alltid när det behövs som mest <3. Kärlek!
 
Jag har lite ont i magen idag och har haft från och till under dagen så jag ska lägga mig tidigt och samla kraft inför morgondagens äventyr!
 
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0