Kan det vara en bra vecka?

Förutom att det regnar så otroligt mycket och gör en trött så tycks det luta åt att det här faktiskt blir en riktigt bra vecka! Jag hoppas på det i alla fall även om magen fortfarande ömmar lite.. Men det bör ju gå över snart eftersom jag fick good news igår! Dessutom fick jag reda på något idag som kanske också blir riktigt good news så OM jag har en riktig tur så är detta en ruskigt bra vecka! Välbehövd!
 
I övrigt har dagen som sagt varit lite småseg, men att öva på Indoorpasset gick bra idag! Axeln ömmade liiiiite efter men inte sådär supermycket så det ska säkert gå hur bra som helst! Får dit och öva imorgon innan jobb också så ska det nog gå bra på torsdag:)!
 
Ja inget nytt mer just nu så vi får höras senare! Over and out. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0