Livets goda ting

Jag har varit gnällig den här veckan som gått och jag har tänkt för mycket negativa tankar och fått ont i magen. Ibland är man bra dum. Varför plåga sig själv med dåliga tankar och dålig energi när man har så otroligt mycket att vara tacksam för? Ruskigt korkat!

Lördag och söndag har varit helt fantastisk dagar i goda vänners sällskap. Gårdagens grillande i Vellinge var supermysigt och på dagen fick jag min kvalitetstid med frugan!

Idag gav jag mig ut till Fredrik å Christian på något som skulle vara en liten fika. Fikan utökades med pizza, deeptalk om livets all laster och att man måste låta människor ha sitt bagage och blicka framåt, goda skratt och avslutningsvis blev det ett avsnitt Sopranos!

En riktigt god helg! Tack fina vänner för all positiv energi ni gett mig inför en ny vecka. Dags för utmaningar och positiva saker i livet! Get it started.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0