Måndag

Jag har hunnit med en del saker idag. Jag har gjort trevliga saker, mindre roliga saker och helt okej saker. För att sammanfatta det hela kort :P. 
 
Nästan klar med låtvalet till mitt Functional toningpass till hösten nu. Fick rådfråga en kollega eftersom jag inte fick ihop det med musik och sådära.. Men det ska nog gå bra nu. Ska ner på förmiddagen imorgon och snacka lite och öva på coren i stora hallen. Det kändes lite knagligt förra torsdagen och det vill jag helst undvika denna torsdagen som kommer :). 
 
Alltid sitter jag och funderar såhär på kvällskvisten. Jag tror att natten finns till för de som vill tänka igenom saker och ting i livet. Vad som händer, vad som har hänt och vad som kommer hända. Extra mycket behöver vi nätterna för att fundera ut hur andra människor fungerar, vad de vill ha ut och inte vill ha ut. Vad de menar och vad de inte menar. Vad de gör och vad de inte vill göra. Alltid ständiga frågor, men antar att livet handlar om att försöka lösa så många frågetecken som möjligt. Haken är bara att när man löst några frågetecken uppkommer det nya. Livets små utmaningar och livets ironi, right? 
 
Nu ska jag lyssna på lite bra musik som vanligt, innan det är dags att hoppa ner i sängen.. Och som vanligt kommer det säkerligen en liten uppdatering direkt från huvudkudden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0