Monday, monday

Idag har varit en riktigt go ledig dag! Solen har visat sig hela dagen och jag har gjort bra fynd i stan och har äntligen ett armabndsur som fungerar. Löpturen gick bra även om vänsterfoten ömmade vilket innebär att jag i veckan ska ut och kolla på Stadiumoutleten på Stenalyckan efter ett par nya. Annars får jag nog undvika att springa och det vill jag minsann inte! 
 
Kvällsrundan med hundarna var också helt fantastiskt mysig. En ljummen sommarkväll. Livet är bra härligt ibland! Inte för jag jobbat särskilt mycket.. Ska tat ag i lite ev musikanalysen och imorgon så MÅSTE jag fgöra kalrt uppvärmningslåtarna för functional toningpasset. Men ibland är det så skönt att vara ledig! 
 
Sammanfattat så har den här dagen faktiskt varit ruskigt bra och det gillar jag. Let get this life started.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0