Morning!

Kanske ska säga godmiddag? Nåja, nu är det söndag och jag har fått sova ganska så bra inatt också. Kroppen behövde verkligen sova för så många missade timmar det blivit den här veckan!
 
Käkade nyss frukost och om drygt en timme tänkte jag besöka gymmet faktiskt. Ska nog köra mitt egna indoorpass tror jag och sen får vi se om jag ska våga mig på att träna armar eller bröst eller ifall jag bara ska hålla mig till benen. Även om axeln inte känns längre så är jag orolig för att inflammationen ska blossa upp igen!
 
När jag har tränat och duschat ska jag bege mig in till stan en snabbis. Dels för attlämna saker till jobb och dels för att inhandlal ite hemmakvälls godis och eventuellt se ifall de har någon bra film att sälja :). 
 
Sen får det bli långpromenad med hundarna och käk innan det är dags att krypa upp i soffan och glo på någon bra film! Visst låter det som en bra söndag? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0