När pusselbitarna äntligen faller på plats

Oj vilken aha upplevelse jag fick igår. Märkligt, men ibland bara kommer saker till en och igår var en sådan kväll innan allt spel satte igång. Sen kan man ju aldrig till 100% räkna med att de där aha-upplevelserna alltid stämmer, men i mitt huvud låter det logiskt så jag tänker välja att tro på den idén. Så är det. 
 
Jaha, nej i övrigt så mår jag rätt så bra idag känner jag :). Har hunnit städa lite, bara dammsugning och golvtvättning kvar men eftersom jag tvättar idag och det ligger kläder i högar i hela lägenheten får det väl vänta till lite senare. Ska vila mig lite nu sen är det dags att plugga lite och gå på långpromenad med mina små bestar. Ikväll är det jobb och sedan är jag ledig i hela två dagar! Yeeey! 
 
Aja, over and out sålänge, ni vet jag inte kan hålla mig ifrån att skriva iaf :P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0