Natti

Kom på den perfekt lösning införmina godnatinlägg! Jag får helt enkelt ipadda in dem :) så känns det lite som vanligt iaf :)!
 
Ja klockans blev lite mer än jag hade tänkt mig idag. Halvtre redan, Aja tiden går fort när man har roligt? Jag har förvisso inte gjort något vettigt alls idag men ja det får också tiden att gå fort ibland.
 
Att känna efter hur saker och ting känns kan ibland vara sjukt jobbigt. Känslor är det enda vi människor inte kan kontrollera och jag tror det ibland är det som gör oss så rädda för att känna. Man kan inte bestämma vem man ska tycka om hur mycket vi än vill det... Det enda man kan göra är att öppna sitt hjärta och hoppas på att de är besvarade. Om inte får man gå vidare...  
 
Känslor rent allmänt är jobbiga. Man kan inte påverka om man vill vara glad/ledsen/arg osv. Charmen med livet och att vara människa. Du kan inte påverka allt och visst är det väl bra? Tänk så tråkiga liv vi hade haft annars! 
 
Men ja nu har jag nog babblat lite mycket på en och samma gång! Sova? Njo försöka iaf! 
 
Du är så yeah yeah wow wow....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0