Nattuggla

 
Bilden är från tidigare idag när jag och vovvarna satt och filosoferade och tänkte igen livets alla små märkliga saker. Det är något med Halmstad som jag gillar och som gör att jag känner mig både trygg och hemma. Tänka sig att jag bara bott här i 10 månader, men ändå känns det så sjukt självklart att vara här och känna sig hemma. 
 
I övrigt har jag som sagt haft en analyserande dag- Jag har kommit fram till otroligt mycket även om det finns en del frågetecken kvar i livet, men det ska det ju finnas när man bara är 24 år gammal. Man kan aldrig riktigt säkert veta vad livet har att erbjuda eller ens hur det ser ut om ett år. Jag hoppas fortfarande att allt jag drömt om kommer slå in. Jag kan inte berätta vad det är, men jag lovar att berätta NÄR det slår in. Det är mycket och det är fantastiskt. Som jag sagt så många gånger det senaste året så är mitt liv märkligt och många ovanliga saker händer mig, men det är bara positivt och jag älskar när vardagen bryts ofta! Jag är nog ingen riktig svensson precis. Jag vill gärna det ska hända saker! 
 
För övrigt så finns det någon mitt hjärta klappar sådär lite extra för... Men det har ni kanske förstått vid det här laget, eller? Han också tror jag... Om han nu kopplat att jag var seriös? Den som lever får se vad som händer, eller hur var det nu det hette? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inna

Den här bilden blev verkligen sjukt fin!! :)

2012-07-04 @ 00:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0