Och så var det kvällen

Nu är jag trött som jag vet inte vad. Hoppas på en natt med ordentligt med sömn! 
 
De senaste veckorna har jag känt av någon energi omkring mig, ni vet sådär speciellt utmärkande. Ni som vet vad jag menar vet vilken känsla man har i kroppen. Nästan som den där kvällen för några veckor sedan när jag var tvungen att ge mig ut och springa för jag kände att det fanns så mycket positiv energi i kroppen på mig som bara strömmade? Just nu känner jag inte att energin flödar omkring mig precis men jag känner fortfarande att den finns där. Den har bara tagit form på ett annat sätt! Jag tror fortfarande att det är något positivt såklart! Annars hade det inte visat sig så tydligt!
 
I övrigt är jag nöjd med mig själv idag. Ibland gör jag saker som jag inte riktigt är med på själv, men ibland måste man bara få säga vissa saker. Å så länge det är snälla saker kan jag inte se något hinder med att få det sagt oavsett hur det sedan uppfattas eller mottages. 
 
Idag är jag nöjd men trött, sov så gott med er så hörs vi imorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0