Pigg och vaken

Okej jag erkänner, det var INGEN lovblås imorse.. Men det låter som en! Det var en häcktrimmer, men det låter nog nästan värre än en lövblåsare, men häcken blev ju fin iaf;)! 
 
Hundarna har varit på morgonens kissrunda och blivit utfodrade nu ska jag packa det sista i väskan innan det bär av mot Skåneland. Sweeet! 
 
Misstänker det kommer bli en del halvtråkiga uppdateringar under de kommande dagarna eftersom man inte kan skicka sms-inlägg längre. Ni får kanske eventuellt nöja er med lite text och eventuellt lite gamla bilder. Men förhoppningsvis har jag lite nya trevligheter att visa när helgen är över!
 
Ha det superdupermys hela helgen så hörs vi av under dagarna! På något sätt!
 
 
P.S Om ni saknar nya bilder och dylikt hänvisar jag er till min instagram sida sålänge: Alicealizee, detsamma gäller twitter (dock twittrar jag mestadels på engelska) :)! D.S

Kommentarer
Postat av: william

snygga byxor;)

SV; Naw tackar så mycket:D Blir så glad:3
Och säg gärna vad du tycker om mina "Sorrowful" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-07-05 @ 17:06:37
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0