Söndagsmys

Städningen är gjord! Nu ska jag bara ta mig samman och klä mig anständigt för att åka och handla mat och nödvändigheter sen ska jag bara ha en härlig söndag tänkte jag! Det har varit en slitig vecka men bra på så många sätt, men kroppen tar ut sin rätt ibland, eller så håller jag på att bli gammal.. Mene jag kommer aldrig erkänna att jag börjar bli gammal eftersom jag känner mig som 15 i huvudet :). 
 
Jobbhelgen har varit riktigt trevlig den här gången, inte för att det brukar vara hemskt att jobba men vissa helger r helt enkelt bättre än andra och det här var en sådan. Trevliga gäster och trevliga kollegor och helt okej att göra. Nej, jag får nog säga att jag är nöjd! Hoppas er helg varit/är lika bra :)! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0