Trött tjej

Det var varit en lugn och härlig söndag idag. Jag har lagat en god pastagratäng med feta och tacofärs och sedan har jag hunnit städa undan här, handla och gå med hundarna :)! Kvällen avslutades med trevligt sällskap och en film :-). Den här veckan som gått har varit händelserik och intensiv men jag gillar ju det så det har inte gjort något :-). Hoppas på en kommande händelserik och trevlig vecka. Jag måste sluta vara latmask och ta tag i det jag ska till pass och till träningen. Sen måste jag sluta vara blåmes... Jag är ingen stor blåmes längre men jag har lite av "blåmesigheten" kvar.. Ibland vågar man bara inte riktigt.. Men det kommer nog :-). Men nu ska jag sova för det behövs verkligen! Natti!


Kommentarer
Postat av: Pamela

Kan du inte lägga upp receptet på den? Ser jätte gott ut :-)

Svar: Absolut, ska göra det lite senare! Inget svårt alls! :)
Alice ♥

2012-07-16 @ 12:15:48
URL: http://www.stjarnanp.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!

Härlig blogg du har!  Såg att du gillar Skrillex. Vill bara tipsa dig om den amerikanska dubsteptrion Krewella som nu är aktuella med EP:n ”Play Hard” och låten ”Killin it”.

Glad sommar och varma hälsningar!

Caroline, Sony Music


Se ”Killin it” på Youtube: http://bit.ly/AtDrtr










Lyssna på Spotify: Krewella – Play Hard EP
Ladda ner på iTunes: http://bit.ly/LLgKay







Elektrogruppen Krewella från Chicago består av systrarna Jahan och Yasmine Yousaf samt producenten Rain Man. Sommaren 2011 debuterade gruppen i USA och trion fullkomligt exploderade in i elektroscenen.

Krewella är nu aktuella med EP:n ”Play Hard” och låten ”Killin it”. Med sitt speciella sound knyter de sömlöst samman smittsamma melodier med dubstep och trotsar normerna inom Electro Dance Musik. På scenen smittar Krewellas energi av sig på publiken och den growlande basen gör att fansen omöjligt kan sitta still.

Krewella på Facebook: www.facebook.com/krewella
Krewella på Twitter: www.twitter.com/krewella







Caroline Lundgren
Marketing Assistant

Sony Music Entertainment Sweden AB
Box 3187, 103 63, Stockholm
Visting address: Holländargatan 13
Tel: +46 70 458 10 24
Web: www.sonymusic.se







Svar: Hej! Tack så mycket :)! Ska helt klart spana in Krewella :) Lovar! Är de bra så hamnar de här på bloggen ;)! Ha en härlig måndag!
Alice ♥

2012-07-16 @ 13:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0