Dansa. Pausa.

Har lyssnat på den låten lite från och till under kvällen och tankarna föll genast på Mallis! Jag vill dit igen... Nästa år ska jag stanna där några veckor tror jag, det är ju som att komma hem! 
 
Den här veckan som varit/är (inte så många timmar kvar av den) har faktiskt varit mycket händelserik på många olika sätt och vis. Förutom att världens bästa vänner har förgyllt mina dagar med sitt sällskap så har många positiva saker hänt (förhoppningsvis kommer det hända mer, jag hoppas) och en del oväntade saker har också hänt. Saker som verkligen varit helt oufrutsägbara. 
 
Livet är bra spännande ibland. Jag gillar när det händer saker och ting som många av er kanske redan vet. Ogillar när saker går för långsamt, men ibland får man nog stålsätta sig gissar jag på..Jag jobbar på att lära mig att det är okej för saker och ting att ta sin lilla tid. 
 
"Slowly learning that life is okey"
 

Jag har världens bästa vänner! Jag tycker om er mer och mer för varje gångt vi ses, och jag vill ni ska veta hur otroligt mycket jag uppskattar er. Ni är bäst!
 
"Dansa. Pausa"
 

Jag gillar mitt liv och alla de tokigheter som händer runt om mig och mina nära och kära. En del saker är mindre trevliga och vissa perioder är tuffare än andra. Men överlag så är livet bra och positivt. Många fantastiska saker har hänt sedan i höstas och som jag skrev för några dagar sedan så känns det om sååååå mycket positivt ska hända nu! Jag ska luta mig tillbaka och njuta av livets fantastiska överraskningar! I love it!Filo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0